Send me a sign

22:02

Zima to taki okres, w którym zupełnie nieświadomie wypełniam każdy swój dzień wszystkim prócz ludzi. Dopiero po dwóch miesiącach zauważyłam, że praktycznie ich ignoruję. Dlaczego? Myślę, że każdy kto w zimowy wieczór wybrał się na "wymuszony" spacer na autobus powrotny do domu, bądź spotkanie towarzyskie, nie uniknął natłoku myśli w swojej głowie. To najgorsze. Kiedy stajemy twarzą w twarz z naszymi problemami najłatwiej jest powiedzieć "nie mam czasu" ale czy tak naprawdę zdajemy sobie sprawę z tego co robimy? Analiza własnych decyzji jest owszem bardzo wyczerpująca. Bitwa z samym sobą, w której poniekąd jest się i wygranym i przegranym. Zima- właśnie ta pora roku ma u mnie przypisane przezwisko "reset", ponieważ wtedy oczyszczam się ze wszystkiego co złe. Mój proces trwa już dwa miesiące i nadal nie wiem co zrobić. Problemy, problemy, problemy i będzie ich jeszcze więcej zanim rozwiążemy wcześniejsze. Przykre ale jakże prawdziwe. 


Co czytam? 
Od kilku tygodni nie mogę się uwolnić od trylogii "50 twarzy Greya". Kupiłam książkę i ściągnęłam wersję na telefon. Może książka nie jest jakoś rewelacyjnie napisana ale historia jest godna podziwu! Ja nie czytam książek tego typu, raczej zagłębiam się w świat fantasy i sci-fi. Będąc kiedyś w sklepie z używanymi książkami zobaczyłam że leży sobie oto bestseller na półce tak bardzo popularny przez kobiety. I po kilku rozdziałach nie mogłam już się od tego oderwać. Historia Any i Christiana przebija wszystkie miłosne love story, nawet Titanic czy Pamiętnik itp. Po prostu nie jestem w stanie opisać swojego zachwycenia tą książką. Jest genialna. Teraz gdy czytam trzecią{ostatnią ! :C}część to aż mi smutno z każdą przeczytaną stroną, bo wiem że następnej już nie będzie. 
Postać Christiana Greya osobiście mogę nazwać ideałem mężczyzny, raczej nie spotykanym w dzisiejszych czasach. I od razu pragnę tu zaznaczyć - proszę nie kojarzyć tej osoby jako tylko pana co lubi się ostro zabawić! Osoby które czytają książkę wiedzą że ma bardzo skomplikowaną i trudną przeszłość. Autentycznie przy każdym prologu i przy każdych słowach Christiana płaczę. Jest ideałem, tak powiedzmy to jest ideałem! 
Także oczywiste jest że na film jak najbardziej się wybieram :) I nie muszę zaznaczać, że trailer widziałam ze 100 razy i znam go na pamięć :)

na koniec jedno wielkie - POLECAM! <3


Co oglądam?
Od dwóch tygodni jestem zafascynowana serialem "Magia kłamstwa" [Lie to me]. I tutaj powiem, bo pewnie nie zgadliście sami [:D], że uwielbiam, uwielbiam, uwielbiam głównego bohatera! Prawda jest taka, że resztę obsady ledwo trawię, bo nawet razem wzięci nie są w stanie dorównać Cal'owi :P Ale to chyba wiadome, bo Tim Roth jest  świetnym aktorem. 
Niby kolejny serial typu "zabójstwo, narkotyki, szukanie winnego itp". Jednakże pomiędzy wszystko wplątane jest kłamstwo, które w tępie natychmiastowym rozwiązywane jest przez Lightman'a. 
Nie chcę za bardzo wszystkiego zdradzać ale jestem pewna, że jeżeli poświęcicie czas na choćby jeden odcinek to właśnie na jednym się nie skończy ! :)


To jedne z ostatnich zdjęć w takim kolorze włosów, bo za kilka dni farbuję się na coś w stylu ciemnej czerwieni :)
Podobają się wam takie notki? Kilka spraw poruszanych w jednym poście, tka typowa ja :D Nigdy nie umiem się zająć jedną rzeczą stąd robię wszystko na raz. Czytam, gram, oglądam, jem, łowię, śpiewam, piszę, robię fotki i tka dalej i tak dalej :) 

Jeżeli przeczytaliście do końca to jest mi bardzo miło :) 
Pamiętajcie, że zawsze czytam wasze komentarze i z chęcią odpowiem na każde pytanko!
Lubicie takie posty ? Chcielibyście żebym się wypowiedziała na jakiś konkretny temat? Śmiało możecie pisać mi swoje propozycje w komentarzach. Oczywiście na temat "50 twarzy Greya mogę się wypowiadać cały czas więc jeżeli myślicie że ten mały akapit to wszystko co mam do powiedzenia to jest to błędne założenie. Kocham tę książkę całym serduszkiem <3

Buziaki 
x
Karo

You Might Also Like

18 komentarze

  1. Mnie i Christiana Greya łączy tyle, co obejrzałam zwiastun filmu, w którym jest ta postać. Przeczytałam również kilka fragmentów z książki, które są takie... głębokie w sumie. Z tego co zaobserwowałam, to zgodzę się z Tobą, jest to ideał, jednak strasznie przypomina mi Harveya Spectera z serialu 'W garniturach" (swoją drogą, polecam ten serial). Szkoda, że takich chłopaków (tak, stosunkowo do naszego wieku) tak naprawdę to nie ma albo chowają się na drugim końcu świata.
    xoxo
    sleepy-monday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne zdjęcia :D
    http://magdasara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Boje się sięgnąć po "50 twarzy Greya" szczerze mówiąc :) Ja od jakiegoś czasu jestem zafascynowana "Pretty little Liars" jeżeli chodzi o seriale ;)
    co powiesz na wspólną obserwację? :)
    faszynerka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam "50 twarzy greya " i równiez idę na film.
    Czytałam to chyba pare rqazy i mi sie nie nudzi.
    Ja mam bardzo długo liste seriali które uwielbiam ogladac,więc ich wszystkich nie wypisze.
    Ale zmotywowałas mnie do obejrzenia "Magi kłamstwa"

    http://pauliica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznam, że nie czytałam ani książki, ani też nie oglądałam tego serialu.
    Serial postaram się obejrzeć w wolnym czasie, a do książki -może kiedyś. :)
    Teraz mam wielką listę książek do przeczytania.
    Świetny post. ♥
    http://oliviejulie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam dużo pozytywnych opinii o tej książce, ale jakoś do tej pory po nią nie sięgnęłam. Sama w sumie nie wiem czemu. Zachęciłaś mnie do obejrzenia tego serialu :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też mam zamiar przeczytać tą książkę tylko w ferie. Słyszałam, że jest świetna :)
    dreamsoutxx.blogspot.com - KLIKNIJ

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna czapka ! <3 słyszałam trochę o tej książce ! :3
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. haha też uwielbiam 50 twarzy greya :D poza tym świetna czapka ;)
    Zaobserwowałam, miło by było gdybyś sie odwdzięczyła <3
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, najnowszy post z kosmetycznymi ulubieńcami ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nienawidzę "50 twarzy Grey'a" :D

    OdpowiedzUsuń
  11. I read them too, but I have to say, they are kinda...stupid. I mean, the first book is alright. They get to know each other and so on...but the second was bad and the third was even worse! Maybe the movie is better :)

    What about follow4follow? Would be sooo happy if we would stay in touch!
    xoxo Colli // tobeyoutiful

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna czapka <3
    Spodobało mi się u Ciebie, na pewno będę tu zaglądać.
    ♥ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG♥
    Miło jeśli zaobserwujesz, jeśli Ci się spodoba u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne zdjecia *-* bardzo fajny blog, obserwuje :3

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Odważna jesteś z tą zmianą kolorku włosów, ciekawa jestem jak wyjdzie , musisz nam się tu pochwalić efektami :)
    PS: Będę bardzo wdzięczna jza pomoc - kliknięcie w link choies w moim ostatnim poście:)
    http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. mam w domu "50 twarzy Greya", ale nie do końca przekonuje mnie ta seria :c wolę inne książki :)
    ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ja może obejrzę ekranizację tej książki ;) super zdjęcia , u mnie zima to też taki 'reset'
    zapraszam ♥
    http://madeline-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń