Trust me, She's good

12:33

Cześć Kochani !

Bardzooo dawno temu robiłam mojej siostrze zdj i dzisiaj właśnie się nimi z Wami podzielę :D

Co tam u mnie?
O 15:00 idę na urodzinki do kuzyna, a zaraz będę grać w Hearthstone'a [True gamer] :D
Miałam iść dzisiaj na sesje w plenerze ale siły wyższe wolały zalać mi moją piękną trawkę koło bloku i tak oto można powiedzieć że raczej z planów nic nie wypali ;[ 

Co tam u Was? Jak Wam mija majówka?

Przy okazji zapraszam na bloga mojej siostry - luliczekoladka.blogspot.com









~~Karo

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Ładne zdjęcia :) Wpadnę na bloga twojej siostry ^^
    ♥ Zapraszam na mojego bloga ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne fotki. Zaobserwowałam bloga Twojej siostry. Jak chcecie, to mogę zrobić Wam nagłówek. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia ;)) Fajny, dopracowany blog ;*


    zapraszam: jackdanielsky.blogspot.com
    Wspólna obserwacja? Zacznij, odp u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń