I'm tired of being what you want me to be

19:10

Cześć !

Na samym początku [znowu] Wam podziękuję za powyżej 150 obserwatorów i ponad 3000 wyświetleń mojego bloga! To dla mnie na prawdę dużo i jest mi bardzo miło, gdy widzę że czytacie moje wypociny, komentujecie posty i oglądacie zdjęcia. Codziennie jest Was tu coraz więcej ! <3

Cały czas spotykam się z nie akceptacją i brakiem jakiegokolwiek szacunku do drugiego człowieka bądź do samego siebie. Przejawia się to w różnych sytuacjach, nawet takich których nikt inny nie dostrzega. Czy tak na prawdę musi być? Szanujmy siebie nawzajem, niech nasze często różne opinie na dany temat nie tworzą muru między nami. Nauczmy się, że nie ma ideałów. Na świecie nie ma ani jednej osoby, która by była perfekcyjna w całości. Co to wgl oznacza być idealnym? Każdy z nas jest inny i to czyni nas wyjątkowymi i jedynymi w swoim rodzaju. Po co i na jakiej podstawie ktoś tworzy ideały? Po to żeby każdy z nas był taki sam? Zapewniam Was, że najciekawszym doznaniem jest właśnie poznanie kogoś zupełnie innego niż my. Poznanie jego historii sprawia, że uczymy się czegoś nowego. Co to byłby za świat gdyby każdy miał takie same zdanie na każdy temat? NUDNY. Dlatego warto pamiętać, że to że ktoś ma odmienną opinię nie oznacza, że jest ona zła. Po prostu jest i tyle, i nie próbujmy tego zmienić bo tak jak powyżej już napisałam nie warto. 

Zdjęcia są kontynuacją autoportretów z tamtego posta, tym razem w kolorze =]



Śmieszna Ja haha ;D


 

~~Karo

You Might Also Like

11 komentarze

  1. Fajne zdjęcia!
    Super okulary :)
    modajestnaszapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. gratki :) tak trzymaj :*
    http://zielonoma.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne okularki ;)
    zapraszam do mnie: sisterrforever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam twoje zdjęcia i twój styl <3
    http://itssandrasworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ciekawa notka i prawdziwa! / u mnie konkurs, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Na drugim zdjęciu przypominasz mi Jenę z 'Innej' :) Fajne lenonki, gratuluję powiększenia statystyk :)

    http://orbid.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super notka i fajna animacja na końcu zapraszam do mnie http://keepcalmandlovefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne okularki! :)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurcze, nie wiem czemu ale od dluzszego czasu probuje dolaczyc do twoich obserwatorow i pisze ze mam sprobowac pozniej i nie wiem co jest grane :/

      Usuń