Good time

20:39

Cześć Kochani ;*

Wróciłam już z 5-dniowego wyjazdu na narty do Białki Tatrzańskiej. To był świetnie spędzony czas, nie tylko na stoku ale również w hotelu. Dobra ekipa = dobra zabawa =] . Oczywiście nie mogło zabraknąć Hani - mojej słodziutkiej kuzyneczki, którą kocham tak bardzo<3 A tęsknię jeszcze bardziej <3 Każda chwila spędzona z małymi dziećmi jest dla mnie najlepszą chwilą w życiu i jest źródłem prawdziwego szczęścia dla mnie. 
Jeżeli chcecie zobaczyć tę kochaniutką malutką babygirl to zapraszam na mojego instagrama : karloseq. Tam znajdziecie filmiki z jej udziałem <3

Do dzisiejszego postu dołączam zdjęcia z Aczkolwiek [ grupy fotograficznej na którą chodzę już od 1.5 roku].
Zdjęcia są mojego autorstwa i po prostu chciałam się z Wami nimi podzielić, gdyż uważam że są interesujące i mogą Wam się spodobać =D

+ Zapraszam was na mojego Tumblr'a, który jest odzwierciedleniem całej mnie. Jest na nim wszystko co lubię, z czym jestem związana. Nie zamieszczam tam zdj bo są ładne, ale dlatego, że są dla mnie ważne. I jeżeli macie tumblr to możecie mi podać link w komentarzu, na pewno zaobserwuję, bo lubię dużo inspiracji. 

+ Aktualnie niestety jestem chora i już na prawdę nie mam na nic siły, ale chciałam Wam tu coś zostawić misie ;* po tak długiej przerwie <3  

tumblr - klik




~~KAro

You Might Also Like

14 komentarze

  1. Świetnie, że wyjazd się udał :)
    Życzymy powrotu do zdrowia :)
    Pozdrawiamy :)
    Zapraszamy do nas : http://jakdwiekroplewody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nigdy nie byłam na nartach .

    Obserwujemy? agnieszka-codziennosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia !Szczególnie drugie bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak to robisz? zdjęcia są prześliczne!

    obserwujemy? zacznij, odwdzięczę się :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Boskie te zdjęcia :*
    Obserwujemy? Daj znać u mnie na blogu :*

    http://powodzeniaveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Te zdjęcia są genialne *-*
    Na pewno będę tu zaglądać w poszukiwaniu czegoś ciekawego :)
    Zapraszam: http://diary-black-heart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgodze się z tym że zdjęcia są genialne i blog też
    Zapraszam do mnie
    http://tajemniczyblogdla-dziewczyn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdjecia, widać że eksperymentujecie na tych spotkaniach fotograficznych :) a to ważne :) Wpadnij do mnie, a przy okazji pomóż mi i kliknij w reklamówki, odwdzięczę sie jeżeli będzie tylko taka możliwość :) pozostacsoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę świetne zdjęcia <33
    Pozdrawiam cieplutko ♥

    Co powiesz na wzajemną obserwację?

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne te zdj ;33
    Ps.odwiedziłam twojego tumblra

    http://szklanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. cudne zdjęcia i świetny tumblr *-*

    ♥ crazy--dream.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia. Fajnie, że miałaś udany wyjazd na narty. Pozdrawiam : ) http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń