School

17:12

Dzisiejszy dzień z pewnością jest dla wielu nastolatków jednym z najgorszych. Dlaczego? Myślę że to pytanie retoryczne. Jest tylko jedna odpowiedź. Rozpoczęcie nowego etapu, który jak najszybciej chciałoby się zakończyć. Wystarczą dwa słowa i każdy wie o co chodzi: ROK SZKOLNY. Ja zawsze na myśl że większość roku mam spędzić przy książkach reagowałam podobnie jak wy. Aż do dzisiejszego dnia. Ja będę uczęszczać do I LO, ale bez względu na to jaką szkołę po gimnazjum wybierzecie, każdy z was właśnie w tym dniu zrozumie że tu już nie ma miejsca na marudzenie.Ja wychodzę z założenia że żeby coś osiągnąć w życiu trzeba na to ciężko zapracować. Tu nie ma drogi na skróty. I tak właśnie jest w prawdziwym życiu. Żeby dostać dobrze płatną pracę ale zarówno taką do której będziemy chodzić z uśmiechem na twarzy trzeba najpierw ukończyć kilka szkół. Zajmuje to sporą część naszego życia, ale uwierzcie mi WARTO. 

Oczywiście w słowach skończyć szkołę, nie chodzić o to żeby ledwo zdać z klasy do klasy, ale o to żeby dać z siebie wszystko. Ciężka praca na pewno nam się w przyszłości opłaci. Bo do szkoły chodzisz tylko raz, masz tylko jedną szansę. Na prawdę nie warto tego zmarnować. 

Wszystkim życzę jak najlepszych ocen i przede wszystkim żebyście nigdy w siebie nie zwątpili.

You Might Also Like

0 komentarze