Zawsze bądź sobą!

13:14

Hej ;* Wiecie co? Ja naprawdę nie rozumiem jak można być tak fałszywym. Najpierw widzisz kontrowersyjną osobę, która na każdym kroku stara się zwrócić na siebie uwagę, a później w wywiadzie mówi że to jest tylko postać którą gra. A co z "byciem sobą" ? To teraz żeby spełniać marzenia trzeba być kimś innym niż się jest tylko dlatego żeby ludziom się to podobało? A czemu tak bardzo nam zależy czy ktoś będzie nas lubić czy nie? Tym bardziej jak nas nie zna. Jeżeli robimy to co kochamy i staramy się w dobry sposób osiągnąć wyznaczony cel i spełnić swoje marzenia, to najważniejsze żeby nam sie to podobało i żebyśmy się czuli spełnieni w tym. 
 Więc po co mamy udawać kogoś kim nie jesteśmy? Nawet jeżeli uda nam się wtedy coś osiągnąć to to nie będzie nasza zasługa tylko postaci którą gramy. 

Dla mnie najważniejsza jest opinia mojej rodziny, a na hejty ludzi którzy w ogóle mnie nie znają nie zwracam uwagii. Bo po co? I nie zmienię się żeby im się podobało. Nie wszystkim muszą się podobać np. moje zdjęcia. Robię to bo to kocham, bo sprawia mi to przyjemność. TO JEST NAJWAŻNIEJSZE! :D

Dobra koniec z tym moim chwilowym buntem :D 
Pamiętajcie zawsze bądźcie sobą, choćby nie wiem co!

You Might Also Like

0 komentarze